Det är så hälsosamt och stärlande i fjällen....

Så har min pappa alltid sjungit för oss när de burit av mot fjälls. Och min familj har var i fjällen minst en gång varje vinter i hela mitt liv. Första gången jag var till fjällen var jag en månad, de ni :)

Och när jag pratar om fjällen så är de Grövelsjön jag pratar om. De ligger några mil norr om Idre alldeles vid Norska gränsen. Så i mina barn värld ligger Norge bakom fjällen ;)

Med på resan var Researrangörerna mamma och pappa Woxmark.



Långresenärerna BrorElias och Julia från varberg.



Familjen Enviken bestående av KimsBrorNicke, Johanna, Smilla, Sven och Rotvilern Selma.



Och så VI












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0