En era är slut.... även för mig...

Kim har tagit beslutet att sluta spela Dota/HoN (dataspel) på proffs nivå och detta mycket på grund av den musarm han fått men även för att livet går vidare med nya utmanigar och man ska ju ha tid och lust med allt.

Läs själva vad han skriver om saken på hans vanliga blogg eller på hans engelska blogg där han även samanfattar sin tid som dataproffsspelare!

http://blogg.dt.se/pappakim


http://drayich.blogg.se/2012/march/this-is-it.html


Tänk att dataspelandet har tagit honom runt hela världen och tänk så många fina människor han fått möta, flera av dom kommer vi alltid ha kontakt med :)

Hur tycker jag att de känns då?
Så klart skönt på de viset att han får mer tid att ligga framför TVn med mig på sina lediga kvällar men också lite märkligt för jag är ju såå van att han stänger in sig några timmar i veckan med spelet. Då brukade jag gå och tjuvlyssna på honom och jag kunde alltid höra hur matchen gick bara på Kims ton och många gånger kunde jag höra hur matchen skulle sluta också för en oinspererad Kim vinner ingen match !

Jag har alltid tyckt om att få stå brevid när min man vinner men de behöver jag inte få sluta uppleva då jag ser hans vinnster som nu bara bytt form hela tiden.

När de varit som intensivast innan DreamHack så är de så här jag sett honom :) 



Här är gänget när dom är i Kina och spelar :)





Jag och Lave har varit med på DreamHack flera gånger vi också....
Här har Lave (2år) ett linne där de står "my dad is Drayich" !
(drayich är kims namn på datorn)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0