Härlig känsla!

Det är inte lätt att hitta familjer att umgås med där alla trivs tillsammans och alla har någon att leka med.

Ikväll har vi haft Ekholms här på mat och här klaffade det verkligen, på alla plan tror jag.

Att jag och Frida har massor gemensamt och tycker om varandra de visste jag men idag lekte barnen superbra, till och med småtjejerna pussades och kramades. Men dom brudarna måste vi nog sära på fram mot tonåren då dom är så tuffa bägge två att de skulle kunna bli vad som helst för tok ;)

Och männen visade sig ha mer gemensamt än vad jag kunnat gissa !

Bra samtal och positiv energi, precis det jag vill ha ut av att umgås med folk :)


Kommentarer
Postat av: Frida

En vecka efteråt: TACK för en kul kväll och för god mat! See you soon!

2012-03-09 @ 20:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0