Kaos innuti och ordning utanpå!

På eftermidagen/kvällen åkte jag själv upp till Eva på lassarettet för att få prata lite i lugn och ro med henne, och de var såå skönt! Hon är inte bara en svärmor för mig hon är även en väldigt god vän <3
De var jätteskön och prata igenom saker vi funderade på och gråta en svätt tillsammans över denna orättvisa ...

Jag tog med datorn och visade bilder från dagens kalas och berättade om reaktionerna, de uppskattade hon :)



Sen när jag kom hem hade Kim fått världens ryck och börjat vända ut och in på hemme, nu skulle det minnsan bli ordning och reda! Och vi kom en bra bit på vägen, de kom upp saker på vägarna andra saker bytte plats och till en hel del sa vi "tack och hej" !

Skönt!








Kommentarer
Postat av: Karro

Massa kramar till er♥

2012-03-31 @ 01:02:44
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0