Namn statestik...

Jag tycker att vi har lyckts hitta så fina namn till våra barn och extra kul tycker jag det är att inte så många har samma namn. För vi vet ju alla att om de finns tre Anna i klassen får alla Annorna tilläggsnamn eller smeknamn.
Jag hade kompisar som fick heta LångAnna och den andra fick heta sitt efternamn... och de kanske man inte vill alla gånger.

Sen kan man ju få smeknamn i alla fall såklart av olika anledningar men schansen att få heta sitt namn tror jag ökar om man är ensam om sitt namn.

Jag satt och letade namn till en bebis som ännu ligger i magen och då gick vi in på statistiskacentralbyron däre man kan söka på namn och få upp statestik på dom, skit kul tycker jag :)



Lave:

Efternamn 21st
Kvinnor 4st
Män 278st
Män som har Lave som tilltalsnamn 62st

Mila:

Efternamn 27st
Män 1st
Kvinnor 400st
Kvinnor som har Mila som tilltalsnamn 318st

Kommentarer
Postat av: annaisa

jag har aldrig "drabbats" av smeknamn. lite trist tycker jag! =)

2012-03-18 @ 16:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0