barnen fick välja själva...

Jag försökte in i de sista övertala dom om att ta någon ny animerad barnfilm, mysigt tänkte jag.
Men tydligen var de inte vad dom tänkt, Avatar skulle dom se!?

Jag tycke de känndes lite olämpligt... eller???

Men dom övertalade mig och jag har nu setat i dryga 2h och förklarat vad som händer genom hela filmen, dom var trollbundna. Sen hände de jag var rädd för... de är ju en vuxenfilm, lite läskig och väldigt spännande i slutet.
Lave började storgråta i slutet när Jake han som är både avatar och människa ramlar ur rullstolen och inte får tag i luften och sen blir räddad i sista sekund av "tjejen". Alltså han grät hejdlöst, så nu får vi väl se vad min känsliga son får för men av att jag lät honom se "vuxenfilm". 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0