Bröllopsplanering...

Jag var sååå trött igår...

När jag lämnat Lave på skolan somnade jag på soffan och dom få gångerna jag gör de så blir hela dagen snevriden, jag var helt yr halva dagen.

Men till kvällen piggnade jag till!

Vi hade bröllopsplanering, vi tre tärnor och bruden Johanna. Temat var klänningar till oss alla. Och vi blev klokare även om inte alla beslut är tagna ;)
Vi träffades på kopparhatten och eftersom DalarnasMuseum firade 50år var de livemusik, skitmysigt.



Sen kom Kerstin och hennes föräldrar och slöt upp och lyssnade på livemusik och sperlade muskquizz....



Musikquizen var ett av de roligaste vi gjort på länge. Ojoj, va vi skrattade åt gubben som höll i de hela. Inget fel på honom, men han var ju ett musikalisktsnille och kunde så mycke om musik att han liksom trodde att vi också borde ha koll på mycke som för oss var rena rama grekiskan...haha.



Och allt hade han hittat på Jotoob (youtube), då brast de för mig och johanna och tårarna sprutade.... hahaha.


1962 byggdes musset och därför var de temaåret för quizen, ni förstår själva att vi hade aningen dålig koll på den tidseran av musik.

Men vi skrattade så vi grät och då var de ju underhållande även för oss lite mindre musikkunniga, så jag måste ju säga att han lyckades bra med underhållningen :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0