Toastmadame, de är jag de :D

Nu är de stor risk för en massa bröllopssnack!

Ni vet att Kims bror och Johanna, en av mina närmaste vänner ska gifta sig i sommar och jag ska vara brudtärna. Sen ska en av mina äldsta vänner Karin gifta sig med sin Thomas och på deras bröllop ska jag vara Toasmadame :D

Karin ringde i Torsdags och frågade om jag ville... Självklart vill jag de, jag blev verkligen jätteglad för frågan! Men inte utan att jag redan börjar känna mig nervös. Mitt största gissel är att jag liksom inte är så rolig, skämta är inte riktigt min grej. Tror jag får hyra in min lilla standupkomiker Kerre när de blir dax för gästerna att dra på smilbanden....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0